Обмін або повернення товару здійснюється в рамках
Закону України «Про захист прав споживачів »!

Обмін і повернення продовольчих товарів належної якості

Продовольчі товари належної якості всіх видів і найменувань у всіх випадках не підлягають обміну та / або поверненню, оскільки дана операція не передбачена нормами чинного законодавства.

Обмін і повернення продовольчих товарів неналежної якості

Статтею 708 ЦКУ встановлено, що в разі виявлення недоліків товару, властивості якого не дозволяють усунути їх (продовольчі товари, товари побутової хімії тощо .), покупець на свій вибір має право вимагати заміни такого товару на товар належної якості або відповідного зменшення ціни товару. Замість пред'явлення цих вимог, покупець має право відмовитися від виконання договору роздрібної купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за товар суми.

Покупець може відмовитися від замовлення або конкретних товарів в наступних випадках:

Пошкодження фабричної упаковки
Різниця у вазі і кількості товару

Товар з видимими дефектами, або не відповідної якості підлягає поверненню тільки в день поставки. Постачальник не несе відповідальності за зміну якості товару після його передачі в зв'язку з неможливістю встановлення умов його зберігання Покупцем.


Продавець здійснює повернення коштів за товар неналежної якості або його обмін відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» .

Важливо: всі витрати, пов'язані з поверненням / обміном товару належної якості, купленого в інтернет магазині, несе покупець.

Повернення ТК «Нова Пошта»

  • Відправлення здійснюється за тарифами ТК «Нова Пошта».
  • Для відправлення посилки вкажіть одержувача, якого Вам попередньо повідомить наш менеджер.
  • Коли повернення надійде на склад, Ви отримаєте повідомлення з інформацією про те, що товар прийнятий до повернення.


    Увага: в разі, якщо дані одержувача вказані невірно ми не можемо гарантувати доставку посилки на наш склад.

    При поверненні до речі необхідно заполненное заяву (висилається за запитом менеджером інтернет магазину).

  • Витрати на пересилку товару неналежної якості ми беремо на себе.
    Деякі категорії товарів підлягають поверненню та обміну згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р М 172




  •                                                          


                                                                                                     Заява про повернення товару
                   

     Керівнику компанії "ОТВАР"
     Чернову Ігорю Георгійовичу
                                                                                  від _________________________________
                                                                                                                                                               ___________________________________                                                                          ___________________________________

    ПІБ клієнта, його адреса, телефон



                                                                                                                           Заява



    «_____» __________ 20__ року в Вашому магазині я придбав _______ товар ______ вартістю __________ (______) грн. 
    у зв'язку з тим, що даний товар не відповідає заявленому в описі __________________ (потрібне вказати) , керуючись ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», звертаюся до Вас з вимогою повернути мені гроші в розмірі вартості товару, який повертається. 
    Паспортні дані клієнта: паспорт __ __серія, номер ___ виданий _________________________________ ким, коли _______ _____________________ 



    Дата                    підпис                                            ПІБ _______________________________